2015-03-30 08:15 CET Produkt- och konsumentnyheter

Clas Ohlsons egna varumärken tar nya steg

Clas Ohlson Coline kitchen
Clas Ohlson Coline kettle 44-1296-4
Clas Ohlson Coline blender 44-1298-1
Clas Ohlson Coline toaster 44-1297-2 3

Clas Ohlson satsar på utvecklingen av egna varumärken och strävar efter att uppnå en prisvärdhet och kvalitet som överträffar förväntningarna. Nu har en ny serie smarta och prisvärda Coline-produkter med unik design lanserats.

Clas Ohlson lanserar en ny produktserie från vårt varumärke Coline som är skapad för att ligga på topp i den nya generationens köksmaskiner. De är formgivna för att stå ut, är av god kvalitet och tillverkas exklusivt för Clas Ohlson. Produktserien består av brödrost, blender, stavmixer och vattenkokare i flera olika färger och säljs på alla marknader och i alla försäljningskanaler.

”Vi är mycket stolta över att få presentera vår nya serie Coline-produkter inom produktkategorin Hem. Vi har lyssnat på vad våra kunder efterfrågat och kan nu erbjuda högkvalitativa och trendiga köksmaskiner till riktigt bra priser”, säger Eva Berg, kategorichef Clas Ohlson.

Med egna varumärken kompletterar Clas Ohlson produktsortimentet inom samtliga fem produktkategorier: Bygg, El, Multimedia, Hem och Fritid. Clas Ohlson erbjuder därmed kunden ett bredare urval och möjligheten att välja den prisnivå och de egenskaper som passar behovet bäst. Idag står egna varumärken för mer än 25 procent av försäljningen.

För mer information om Clas Ohlsons nya Coline-serie:
Brödrost: http://www.clasohlson.com/se/Brödrost-2-skivor-Coline/44-1297-1

Blender: http://www.clasohlson.com/se/Blender-Coline/44-1298-1